lauantai 10. marraskuuta 2012

...and that's who I am pt.1


 

  Okei, mä tiedän, että mä olen kuvaillut teille jo vähän, että kuka ihme täällä toisessa päässä konetta tietä tihrustaa, mutta nyt haluaisin kertoa teille enemmän, että kuka minä olen kuvien välityksellä. Ja koska kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa...














All of the pics from: http://andthatswhoiam.tumblr.com/

Että sellaista. Kuten otsikosta viisaimmat jo bongasivatkin, tämä on vasta ensimmäinen osa, sillä voin todellakin sanoa, että tuolla ...and that's who I am -sivustolla on niiin paljon asioita, mitkä voisin ruksata aivan sillä istumalla. Mutta niistä lisää ensiviikolla ja muissakin postiluissa. :)
 
  // So hi yall! I know I told you guys verbally who I am, but I wanted to tell you who I am in pictures as well. And 'cause a picture tells more than a thousand words...
 
 
xoxo,
Riina

p.s. Mulla olisi ongelma, kun olen yrittänyt ajoitella tänne juttuja, kellon ajat on jotenkin todella oudosti, koska ne on Pacific Standard Time. Osaako joku auttaa mua muuttamaan sen meidän ajaksi? :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti