sunnuntai 11. marraskuuta 2012

I love You daddy!



  Oikein mahtavaa isäinpäivää kaikille iseille!! :) Tämä päivähän on nyt sitten pyhitetty kaikille iseille (paitsi, että mun kaverin syntymäpäivät on tänään, joten isät nyt vähän varastaa sen huomiota.. :DD). Itse päätin nyt isäinpäivän kunniaksi tehdä omalle isälleni ruokaa (pastaa) ja jälkiruoaksi browniesseja.

  Annoin sitten veljelle vapaat kädet lahjan suhteen ja sieltähän ostettiin sitten kalsarit! :D Vaihtelu virkistää.

  Isäinpäivän kunniaksi halusin tehdä pienen jutun isistä! :) Koska mikään ei ole sen tärkeämpää kuin omat vanhemmat, etenkin isä... Ei vaan... :D No kyllähän nuo vanhukset melko tärkeitä kuitenkin ovat. Tässä hieman pienempien lapsien aatteita isistä:

Veljenpoikani Riku: "Noora, miksi sinä sanot ukkia isäksi?"
Minä: "Siksi, koska se on mun isä."
Riku: "No, eihän ole!"
Minä: "Onhan, käy vaikka kysymässä."
Hetken kuluttua Riku tuli uudestaan luokseni ja tokaisi: "On se, perhana sun isä!"


"Tässä on mun Marko. Voi sitä isäksikin kutsua" esitteli iskän ylpeänä kaverilleen Aada 3½v.

Eetun (3v) isä oli koulussa opettajan sijaisena. Aamulla isän lähdettyä töihin Eetu totesi: "Sinne se isä meni opetuslasten kanssa opiskeleen." 

Päiväkodissa kuultua: Veljekset leikkivät pöydän ääressä muovieläimillä. Molemmilla oli tiikerit kädessään:
isoveli: "Tämä on isätiikeri."
pikkuveli: "Tämäkin on isätiikeri."
isoveli: "Ei kahta isää voi olla!"
pkkuveli: "Voihan! Mä näin eilen telkkarissa... vai mitä ope??"

lähde: lastensuusta.fi



  Pitemmittä puheitta hyvää isäinpäivää!! :))

  // So here's some thoughts that small kids have on how to be a good dad. Happy father's day yall!! Kilick to here to get to the Huffington Post website. To see the video

xoxo,
Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti